dimarts, 19 d’octubre del 2010

PRÀCTICA 2



PÚBLIC OBJECTIU: Individus entre 18 i 30 anys.

COMPETÈNCIA: Producte situat entre els 5 millors del mercat.

EIX DE COMUNICACIÓ: Dirigit a suports escrits: pósters, postals, flyers...

BENEFICI BÀSIC:  La finalitat és contagiar al seu públic objectiu valors associats a la duresa del producte en consonància amb el disseny diferenciador aplicat per l'artista

ATMOSFERA, ESTIL, TO: Dins de la filosofía artística del dissenyador Barry McGee s'hi aplica un estil snowboard

SÍNTESI DE L’ANUNCI: L'anunci té com a objectiu transmetre les virtuts diferenciades del producte (rigidesa i durabilitat) associades a la perdurabilitat de la memòria (quadre de l'artista) que transmet la marca al seu públic objectiu

OBSERVACIONS: El copy vol arribar al públic objectiu de manera clara i senzilla en la seva resposta donant a entendre que el seu client obtindrà totes les necessitats que busca en aquest producte

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada