dimecres, 10 de novembre del 2010

Els 5 links dels 5 anuncis

http://www.youtube.com/watch?v=IDCkvQpdJKc

Agencia: McCann Erickson España.
Anunciante: Campofrío.
Título: “Los 4 sentidos

Sens dubte, un espot dels que arriben al cor ... amb tots els sentidos.Campofrío opta per arribar al costat emocional del receptor amb un espot-curtmetratge en què uns fills decideixen regalar als seus pares-ell invident i ella amb una deficiència visual del 70% - en el seu 25 Aniversari, el mateix que ells els han ensenyat a fer durant tots aquests anys: gaudir plenament dels 4 sentits que tenen.


http://www.youtube.com/watch?v=WrxG65AqN_I

Compañía: Adidas
Cobertura: Internacional
Agencia: 180 Los Angeles (Estados Unidos)
Productora: Elastic
Producto: Uefa Champions League
 
L' Himne de la Lliga de Campions de la UEFA, titulat oficialment Champions League, és una adaptació creada per Tony Britten de la peça Zadok the Priest de Georg Friedrich Händel continguda en els Coronation Anthems (himnes de coronació). Britten rebé, l'any 1992, l'encàrrec de la UEFA d'arranjar aquesta peça barroca; la versió oficial la interpreta la Royal Philharmonic Orchestra i la canta el cor de St. Martin in the Fields amb un text en les tres llengües oficials de la UEFA: anglès, francès i alemany. L'himne es toca abans de cada partit de la lliga així com al començament i al final de cada retransmissió televisada. La versió completa dura uns tres minuts i té dues estrofes curtes i el cor
 
 
Compañía: Adidas
Cobertura: Internacional
Agencia: 180 Los Angeles (Estados Unidos)
 
 
 
Compañía: Shell
Año: 2006
Cobertura: Internacional
 
 
 
Nombre del tema: Bombastic
Compositor: Shaggy
 
 
Compañía: Repsol
Producto: Repsol ypf
Cobertura: España
 
 
 
 
Compañía: Audi
Producto: multitronic
Campaña:
Año:   2007 
Cobertura: Internacional
 

 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada