dijous, 25 de novembre del 2010

http://www.youtube.com/watch?v=1YA3fcfDZ-U
Marca: Audi
La marca demostra les virtuts de les altres marques que són competència directa, però d'alguna manera expressa el fet de tenir totes les virtuts d'aquestes marques.

http://www.youtube.com/watch?v=9ZVsxaelvcc&feature=related
Marca: Audi
  La marca intenta realitzar una metafora entre és una malaltia psicosomàtica que causa un elevat ritme cardíac, vertigen, confusió i fins i tot al·lucinacions quan l'individu és exposat a una sobredosi de bellesa artística, pintures i obres mestres de l'art, i el vehicle en sí.

http://www.youtube.com/watch?v=RhtGBaEOEVs
Marca: Citroen
La marca intenta associar la perfecció de la maquina perfecte al vehicle.

http://www.youtube.com/watch?v=nSl0KKvv8rs
Renault
L'anunci intenta expressar el fet d'escollir la via més llarga per poder disfrutar molt més del cotxe/ vehicle. Quantes més dificultats hi hagi a la carretera, millor serà el trajecte.


http://www.youtube.com/watch?v=vhRcnLb4Afg
BMW
L'anunci crec que intenta expressar la bellesa de conduir un BMW.

http://www.youtube.com/watch?v=Kp9knrC10PU
BMW
Te gusta conducir? crec que és tota una declaració d'intencions.

http://www.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk&feature=related
Peugeot
Crec que intenta expressar que per arribar al punt més alt de la piràmide de maslow, és necessari tenir aquest Peugeot

http://www.youtube.com/watch?v=RWf3jZfZamo&feature=player_embedded
Renault
A tots ens queden coses per fer, per tant la seguretat és summament important.

http://www.youtube.com/watch?v=53RbaaBJzzM&feature=player_embedded
Mercedes Benz
Com fer un bon ús del teu temps. Intenta vendre't la idea de què amb el mercedes tot seria molt millor.

http://www.youtube.com/watch?v=jQqpDOgSx84
Honda
Demostra el funcionament de la màquina perfecte.

http://www.youtube.com/watch?v=Zn7AhvdILOQ&feature=player_embedded
Lacia
Perquè un cotxe, no deixa de ser un cotxe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada