EL BENEFICI BÀSIC
EUFÒRIA
L'anunci de CocaCola crec que expressa, ja sigui per les imatges com per la música, felicitat en fets que no deixen de ser normals.
Crec que intenta enfatitzar el fet de què si hi ha Sant Miguel, l'eufòria està garantitzada.
SEGURETAT
Les imatges, la musica i la veu en off, juntament amb el logo de l'anunci demostren seguretat en tots i cadascun dels components de l'equip.
La perfecció existeix.
SORPRESA
No tot és el que sembla
A casa per Nadal.
Els pares no existeixen
POR
Alex de la Iglesia, va intentar expressar les diferents situacions que una persona pot viure i sentir si està sota els afectes de l'alchol.
Mitjançant imatges intenta transmetre la sensació que sentim quan tenim por, però que alhora tant busquem degut a les rares sensacions que aquesta ens transmet.
NOSTÀLGIA
Nostàlgia I desig de tornar a ser com era abans.
ColaCao alimenta el teu futur
El prestigi d'un equip
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada